Afrikaans Vocabulary.

Moderator:Aurinĭa

Achmedino
Posts:74
Joined:2013-03-04, 14:19
Real Name:Erik
Gender:male
Location:Utrecht
Country:NLThe Netherlands (Nederland)
Afrikaans Vocabulary.

Postby Achmedino » 2013-03-07, 19:33

Hey everyone, I've just started learning Afrikaans (the first language I'm learning on my own), and I got the colloquial afrikaans book and audio. I've only read as far as the first lesson so far, but there seems to be a lack of Vocabulary. Could anyone please link any resources on vocab if you know of any? I'd be very grateful.
Native: [flag]nl[/flag]Near-native: [flag]en[/flag]Sort of okay: [flag]ja[/flag]not quite fluent, but okay: [flag]af[/flag]
Korrigeer asseblief my foute.
Please correct any mistakes.
間違いを直してください。

User avatar
Weerwolf
Posts:1908
Joined:2009-12-09, 19:53
Real Name:Krisztián
Gender:male
Location:Венгрия; Будaпешт
Country:HUHungary (Magyarország)

Re: Afrikaans Vocabulary.

Postby Weerwolf » 2013-03-08, 15:43

Ten eerste welkom hier op Unilang.

Afrikaans is amper Nederlands. Hierdie twee tale lyk so baie op mekaar. Miskien het jy dit al gemerk dat Afrikaans ’n geskatte 95 % van die taal se woordeskat van Nederlandse oorsprong is. Dus jy as Nederlander het ’n groot voordeel. Jy moet slegs die grammatikale verskille leer en die unieke Afrikaanse zinswendinge deur baie te lees. (Ek studeer neerlandistiek en Nederlands gee goeie basiskennis vir Afrikaans. Met lees het ek in die begin geen probleem nie. My woordeskat is helaas baie beperk aangesien my moedertaal Hongaars is, maar soos ek geskryf het, jou moedertaal is seker van hulp as jy Afrikaans gaan leer.)

Daar is ’n tekort aan Afrikaanse bronne op die internet. ’n Mens kan alleen maar na die radio te luister en koerante aanlyn te lees. Op daai manier probeer ek ook Afrikaans te leer. Reken daar nie op nie dat jy gevorderde materiale met woordelys kan vind.

Colloquial Afrikaans het trouens aan die einde van die boek 'n klein woordelys.
In het middelpunt staan: [flag=]nl[/flag] [flag=]nl-BE[/flag] [flag=]af[/flag] [flag=]de[/flag][flag=]hr[/flag] [flag=]sr[/flag] [flag=]ru[/flag] [flag=]pl[/flag]
Heel hartelijk bedankt voor elke hulp!
Ich bin für jede Verbesserung dankbar.

Минден кездет нехез.

Achmedino
Posts:74
Joined:2013-03-04, 14:19
Real Name:Erik
Gender:male
Location:Utrecht
Country:NLThe Netherlands (Nederland)

Re: Afrikaans Vocabulary.

Postby Achmedino » 2013-03-08, 20:26

Thanks for the response Weerwolf, first of all it is indeed pretty easy to learn afrikaans for me as a native dutch speaker, however getting the spelling correct is a thing I have to watch, since I often assume the dutch spelling is correct, which it often isn't. Also, I know colloquial afrikaans has a wordlist in the end, only problem is, is that it's not really divided into learnable vocabulary lists, so would you advise me to make my own? Cause I've tried this, but find it difficult to pick the right words to learn. Also something I have a lot of trouble with is the pronunciation, I very much have the feeling that I have a very wrong accent, not really dutch but more like surinaams, which I automatically jump to.
(Also I'd like to have done this in afrikaans, but it would have been more dutch than afrikaans, since I would've filled up any gaps of words that I don't know with dutch words. And there are too many gaps atm.)
Native: [flag]nl[/flag]Near-native: [flag]en[/flag]Sort of okay: [flag]ja[/flag]not quite fluent, but okay: [flag]af[/flag]
Korrigeer asseblief my foute.
Please correct any mistakes.
間違いを直してください。

User avatar
Weerwolf
Posts:1908
Joined:2009-12-09, 19:53
Real Name:Krisztián
Gender:male
Location:Венгрия; Будaпешт
Country:HUHungary (Magyarország)

Re: Afrikaans Vocabulary.

Postby Weerwolf » 2013-03-08, 23:23

Achmedino wrote: however getting the spelling correct is a thing I have to watch, since I often assume the dutch spelling is correct, which it often isn't.

Ja, die spelling is heeltemal anders en as jy die Nederlandse spelling gebruik word dit as ’n fout gesien. Ek kan jou hierdie skakel van harte aanbevel. http://af.wikipedia.org/wiki/Verskille_ ... Nederlands
so would you advise me to make my own?

Daar is nie baie Afrikaanse woordelyse aanlyn, dus dit lyk my verstandiger.
Nuttige skakels: http://www.roepstem.net/snaaks.html
vir valse vriende: http://www.roepstem.net/vv.html
Also something I have a lot of trouble with is the pronunciation, I very much have the feeling that I have a very wrong accent, not really dutch but more like surinaams, which I automatically jump to.

Tja, ek het ook ’n swaar aksent. Ek praat Nederlands met ’n sagte g en ’n tongpunt-r, dus byna Vlaams, maar dit is ook beïnvloed deur my Hongaars.
Die belangrijkste is dat jy die tongpunt-r het (en die harde g ook, en die tweeklanke), Afrikaans se standaarduitspraak ken slegs hierdie r in teenstelling tot Nederlands.
In het middelpunt staan: [flag=]nl[/flag] [flag=]nl-BE[/flag] [flag=]af[/flag] [flag=]de[/flag][flag=]hr[/flag] [flag=]sr[/flag] [flag=]ru[/flag] [flag=]pl[/flag]
Heel hartelijk bedankt voor elke hulp!
Ich bin für jede Verbesserung dankbar.

Минден кездет нехез.

Achmedino
Posts:74
Joined:2013-03-04, 14:19
Real Name:Erik
Gender:male
Location:Utrecht
Country:NLThe Netherlands (Nederland)

Re: Afrikaans Vocabulary.

Postby Achmedino » 2013-03-09, 8:33

Baie dankie vir die skakels. ek het al baie afrikaans geleerd deur radio te luister. Ek wil graag die afrikaans forum weer 'n bietjie levendig maak, dus kyk asseblief ook naar ander 'topics' op hierdie forum.
Native: [flag]nl[/flag]Near-native: [flag]en[/flag]Sort of okay: [flag]ja[/flag]not quite fluent, but okay: [flag]af[/flag]
Korrigeer asseblief my foute.
Please correct any mistakes.
間違いを直してください。

User avatar
Weerwolf
Posts:1908
Joined:2009-12-09, 19:53
Real Name:Krisztián
Gender:male
Location:Венгрия; Будaпешт
Country:HUHungary (Magyarország)

Re: Afrikaans Vocabulary.

Postby Weerwolf » 2013-03-09, 12:25

Achmedino wrote:Baie dankie vir die skakels. ek het al baie Afrikaans geleerd deur radio te luister. Ek wil graag die Afrikaans forum weer 'n bietjie lewendig maak, dus kyk asseblief ook in die ander 'topics' op hierdie forum.

Het al gedoen. :wink:
In het middelpunt staan: [flag=]nl[/flag] [flag=]nl-BE[/flag] [flag=]af[/flag] [flag=]de[/flag][flag=]hr[/flag] [flag=]sr[/flag] [flag=]ru[/flag] [flag=]pl[/flag]
Heel hartelijk bedankt voor elke hulp!
Ich bin für jede Verbesserung dankbar.

Минден кездет нехез.


Return to “Afrikaans”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests