correction of my basque text

sbootzie
correction of my basque text

Postby sbootzie » 2014-06-12, 9:37

Hello Everybody!
I'm studying basque language and i need your help!
Anybody of you can correct my text that i wrote?
I have my exam tomorrow!
Thankyou very much!

kaixo!
Ezagutu david! David nire mutil-laguna da.
26 urte ditut eta handi langile da .
Venezian bizida,giardinian. baina iparralden Portugalgoa da.
Portugalen bere amarekin eta aitarekin bizi da Amak Aurora deitzen da,,Aitak Jose deizen da eta Amonak Maria deitzen da. Haiek Vianan bizi dira. Viana oso polita da .
Ez ditut seme-alabak, eta ez ditut anai-arrebak .
Altua eta argala da. Ilebeltz , ilemotz da eta ere bizardun gutxi du.
Gaur bakero urdin eta marradun kamiseta.
Berari pizza eta ardu gustatzen da. Hura orain oso italiano da!

Kaixo!
Nire laguna Laxe oso polita da!
Hura Marsilan bizi da baina Elgoibarkoa da. 22 urte ditut eta langile irakasten Espainiako eskolan.
Elgoibaren anaiarekin, amarekin bizi da. Etxe oso handia da eta oso garbia da.
Laxek ahizpa dut eta anaia dut.

Nire etxea oso polita da! Etxe ez handia baina ere ez txikia da. Etxek jangela, sukaldea, egongela,bi terraza, hau logela, bi bainugela(komuna) eta ganbara dauzka.
Nire etxea ez dauka tximinirik, trastelekurik, gonbidatuen logelarik.
Gustiek gela kanpoaldera ematen dute. Parke, merkatu eder paisaia daude. Logelak oso argitsu dira.
Eralkin berria da eta ingurua oso lasaia da.

Eskerrik asko!!!!

Lauren

Re: correction of my basque text

Postby Lauren » 2014-06-12, 18:22

sbootzie wrote:Hello Everybody!
I'm studying basque language and i need your help!
Anybody of you can correct my text that i wrote?
I have my exam tomorrow!
Thankyou very much!

kaixo!
Ezagutu David!1 David nire mutil-laguna da.
26 urte ditut2 eta handi langile da3.
Venezian bizi da, Giardinian. Baina iparralden Portugalgoa da4.