Μιλάμε μόνο ελληνικά

Moderator:Dark_Horse

User avatar
Multiturquoise
Language Forum Moderator
Posts:4169
Joined:2011-10-10, 17:12
Μιλάμε μόνο ελληνικά

Postby Multiturquoise » 2013-07-29, 19:01

Σε αυτό το thread, θα μιλήσουμε μόνο στα ελληνικά, ώστε να μπορούμε να καλυτερέψουμε τα ελληνικά μας.

Σας παρακαλώ διορθώστε τα λάθη μου.

Αυτό το thread εμπνέεται από το thread "Sadece Türkçe", που είναι στο τουρκικό forum.

Ας μας συστήσουμε!

Είμαι ο Μπόρα. Είμαι από την Τουρκία. Είμαι μαθητής. Είμαι δεκαπέντε χρονών. Μπορώ να μιλήσω ελληνικά από το 2012. Τα ελληνικά μου είναι καλύτερα τώρα. Λατρεύω τις γλώσσες. Έχω πόλλα λεξικά και βιβλία.
native: (tr)
advanced: (en) (el)
intermediate: (fr) (ka)
focus: (de) (sl) (hr)

dimos
Posts:303
Joined:2008-10-24, 15:24
Real Name:Δημήτρης
Gender:male
Location:Thessaloniki
Country:GRGreece (Ελλάς)

Re: Μιλάμε μόνο ελληνικά

Postby dimos » 2013-07-30, 11:15

Καλώς τον Μπόρα, Δημήτρης εδώ.
Ομολογουμένως τα ελληνικά σου είναι πολύ καλά. Το μόνο που χρειάζεται διόρθωση είναι το "Ας μας συστήσουμε" που εγώ αντιτείνω το "Ας συστηθούμε".
Επίσης συνηθίζεται να λέμε "Μιλώ (μιλάω) ελληνικά" παρά "Μπορώ να μιλήσω ελληνικά". Ωστόσο αυτά είναι λεπτομέρειες που όμως σε κάνουν να μην ξεχωρίζεις από αυτούς που έχουν μητρική γλώσσα την ελληνική.
Όμως αρκετά προς το παρόν, ακόμα δεν ήρθες και σε άρχισα στη διδασκαλία :)

ΥΓ: Για ό,τι απορία έχεις ρώτα ελεύθερα. Διδάσκω ελληνικά σε αλλοδαπούς και έχω τον τρόπο μου :wink:

User avatar
Multiturquoise
Language Forum Moderator
Posts:4169
Joined:2011-10-10, 17:12

Re: Μιλάμε μόνο ελληνικά

Postby Multiturquoise » 2013-07-30, 19:01

Πολύ καλά. Λατρεύω τα βιβλία. Έχω πολλά βιβλία και λεξικά, και θέλω να καλυτερέψω τα ελληνικά μου. Αυτός είναι ο λόγος ότι άνοιξα αυτό το thread. Μαθαίνω ελληνικά και κινεζικά.

Θέλω να πάω στην Ελλάδα. Αλλά δεν πήγα στις μερικές πόλες στην Τουρκία. Είμαι στο Δεκελί, στη Σμύρνη τώρα. Θέλω να πάω καπού, γιατί είμαι βαρετός. Γράφω αυτό το κείμενο όταν είμαι βαρετός.
native: (tr)