Moderator: Aurinĭa
Palabriscious wrote:De persoon onder mij heeft al vijf of meer boetes moeten betalen omdat hij/zij te hard is heeft gereden.
germantiger wrote:twie twee
Antea wrote:Niet vandaag, maar vele jaren geleden.
De persoon onder mij denkt dat het leven oneerlijk is.
lingasms wrote:
De persoon onder mij woont niet in Nederland.
Brzeczyszczykiewicz wrote:Nou, nee; of beter gezegd, ik heb er het nooit geproefd gegeten, maar sinds ik van vla gehoord heb, heb ik er een knallust naar enorme zin in gekregen.![]()
De persoon onder mij houdt van minstens één slavische taal.
Hoogstwaarschijnlijk wrote:Brzeczyszczykiewicz wrote:Nou, nee; of beter gezegd, ik heb er het nooit geproefd gegeten, maar sinds ik van vla gehoord heb, heb ik er een knallust naar enorme zin in gekregen.![]()
De persoon onder mij houdt van minstens één slavische taal.
Nee, eigenlijk niet. Ze hebben niet zo mijn interesse.
Hoogstwaarschijnlijk wrote:De persoon onder mij heeft een regenmeter.
Brzeczyszczykiewicz wrote:Hoogstwaarschijnlijk wrote:Brzeczyszczykiewicz wrote:Nou, nee; of beter gezegd, ik heb er het nooit geproefd gegeten, maar sinds ik van vla gehoord heb, heb ik er een knallust naar enorme zin in gekregen.![]()
Erg bedankt voor de correcties! Maar ik versta niet zo goed waarom "(...)heb ik er een knallust naar(...)" niet zo'n passende zin hier is. Kunt u mij dat uitleggen, alstublieft?Hoogstwaarschijnlijk wrote:De persoon onder mij heeft een regenmeter.
Nee, hoor, dat zou maar van pas komen! We hebben hier onlangs nogal wat regenbuien gehad. 🌧️ 🌧️ 🌧️
De persoon onder mij vindt dat het niet slecht zou zijn als men kinderen en tieners op psychopatische kenmerken kon testen.
Hoogstwaarschijnlijk wrote:Niet gekker dan anderen.
De persoon onder mij houdt een dagboek bij.
Return to “Dutch (Nederlands)”
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest