Un voldria demanar què us agradaria fer / trobar aquí al fòrum. A Facebook s'està parlant de "eliminar" Unilang, de deixar el projecte ja que la gent no està participant i si ho fan són per raons extralingüístiques (no entraré en detalls...) als xats etc.
Diuen que Unilang està quedant desfassat i que o bé se'n prescindeix (degut als costos de manteniment etc) o bé se'l renova totalment incorporant altres "features" i eliminant els fòrums que es consideren "obsolets".
A mi personalment em sabria molt greu. He intentat sempre col.laborar i ajudar en tot el que he pogut, i creieu-me que normalment no tinc temps per aquestes coses, així que no sempre ha estat fàcil treure temps per estar aquí. Molts heu fet una tasca fantàstica mantenint aquest fòrum en concret actiu, així que us deveu sentir com jo.
Què es pot fer per "animar" el fòrum i que la gent hi participi més? Què és el que necessiteu? Un lloc per practicar? busqueu que us corregeixin els errors? necessiteu ajut amb la gramàtica/vocabulari? només voleu interactuar amb nadius? voleu trobar links a recursos útils per apredre català? No ho sé! Jo em baso en la meva experiència al fòrum de noruec

Bé, espero les vostres respostes

Salut
Núria