An Afrikaans course

Moderator:Aurinĭa

User avatar
Weerwolf
Posts:1908
Joined:2009-12-09, 19:53
Real Name:Krisztián
Gender:male
Location:Венгрия; Будaпешт
Country:HUHungary (Magyarország)
Re: An Afrikaans course

Postby Weerwolf » 2013-11-18, 18:54

Shiba wrote:So now I'm asking all readers, what topics do you guys think I should cover next? What would be most useful to you?

Wat ek nuttig sou vind:
- watter voorsetsels hoor by 'n bepaalde werkwoord (bv. op iemand vertrou, iets ryk is aan iets ensovoorts)
- skeidbare en onskeidbare werkwoorde (hierby is dit moeilik as 'n saamgestelde werkwoord sowel skeidbaar as onskeidbaar is soos "oordryf" en dergelyks)
-idiome (op internet kan jy daaroor gelukkig verklaring kry, maar as jy wil en tyd het, kan jy 'n lys maak van die gesegdes wat volgens jou in die alledag baie veel voorkom. Afrikaans is so ryk aan indiome.)
- hoe skryf 'n mens informele en formele briewe in Afrikaans (in Nederlands het ek dit reeds geleer, dus dit sou nie baie afwyk van die Nederlandse wyse van skryf nie. Maar vir andere mense kan dit van belang wees)
In het middelpunt staan: [flag=]nl[/flag] [flag=]nl-BE[/flag] [flag=]af[/flag] [flag=]de[/flag][flag=]hr[/flag] [flag=]sr[/flag] [flag=]ru[/flag] [flag=]pl[/flag]
Heel hartelijk bedankt voor elke hulp!
Ich bin für jede Verbesserung dankbar.

Минден кездет нехез.

User avatar
Shiba
Posts:294
Joined:2010-05-20, 12:06
Gender:female
Country:ZASouth Africa (Suid-Afrika / uMzantsi Afrika / South Africa)
Contact:

Re: An Afrikaans course

Postby Shiba » 2013-11-19, 13:53

Dankie vir die terugvoer. :)

Van idiome gepraat - ek dink nou al 'n rukkie daaraan om 'n geselsdraad oor idiome te begin. Daarin sou ek 'n klompie idiome met hul betekenisse lys; ander mense sou dan ook idiome kon noem, vra vir betekenisse, en allerhande dergelike dinge. Aan die een kant weet ek nie of daar juis 'n aanvraag na so 'n geselsdraad bestaan nie; aan die ander kant dink ek so 'n gedurig-ontwikkelende lys van idiome sou nuttig kon wees.
Native: Afrikaans (af) English (en) || Intermediate: German (de) || Beginner: Some odd combination of Riksmål and Bokmål and whatever (no) || Learning on-and-off: Russian (ru) || Curious: Breton (br) Welsh (cy) Finnish (fi)
Korrigere feilene mine, vær så snill!

Die HERE is my herder; niks sal my ontbreek nie. ~ Psalm 23:1

User avatar
Weerwolf
Posts:1908
Joined:2009-12-09, 19:53
Real Name:Krisztián
Gender:male
Location:Венгрия; Будaпешт
Country:HUHungary (Magyarország)

Re: An Afrikaans course

Postby Weerwolf » 2013-11-20, 21:31

Shiba wrote:Dankie vir die terugvoer. :)

Van idiome gepraat - ek dink nou al 'n rukkie daaraan om 'n geselsdraad oor idiome te begin. Daarin sou ek 'n klompie idiome met hul betekenisse lys; ander mense sou dan ook idiome kon noem, vra vir betekenisse, en allerhande dergelike dinge. Aan die een kant weet ek nie of daar juis 'n aanvraag na so 'n geselsdraad bestaan nie; aan die ander kant dink ek so 'n gedurig-ontwikkelende lys van idiome sou nuttig kon wees.

Nou, dit vind ek 'n goeie idee dat jy meer aandag wil bestee aan idiome. 'n Soortgelyke draad bestaan reeds in die Nederlandse afdeling, dus dit sou ook hier wat mense lok om gesels oor idiome. Van my kant kan jy op my belangstelling reken as daardie draad tot stand sou kom.
In het middelpunt staan: [flag=]nl[/flag] [flag=]nl-BE[/flag] [flag=]af[/flag] [flag=]de[/flag][flag=]hr[/flag] [flag=]sr[/flag] [flag=]ru[/flag] [flag=]pl[/flag]
Heel hartelijk bedankt voor elke hulp!
Ich bin für jede Verbesserung dankbar.

Минден кездет нехез.

User avatar
aaakknu
Language Forum Moderator
Posts:1389
Joined:2015-05-10, 12:24
Real Name:Ira
Gender:female
Country:UAUkraine (Україна)

Re:

Postby aaakknu » 2016-02-29, 22:02

Dminor wrote:Maybe I could help. :)


Do you really know Gotic?
Здайся на Господа у твоїх справах, і задуми твої здійсняться. (Приповідки 16, 3)
TAC 2019


Return to “Afrikaans”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests