projetdefleur - Norsk (Bokmål)

Moderator:Johanna

User avatar
projetdefleur
Posts:234
Joined:2004-09-23, 19:27
Real Name:Ian B. Tuten
Gender:male
Location:Greensboro, NC, USA
Country:USUnited States (United States)
projetdefleur - Norsk (Bokmål)

Postby projetdefleur » 2005-01-24, 1:53

Hei da! Jeg heter Ian, jeg kommer fra USA, og jeg er 19 års gammel. Jeg vil å lese norsk boker, og jeg vil å høre norsk musikk; men jeg kan ikke finne boker eller musikk, fordi norsk mennesker skriver ikke på norsk! :)

Så, jeg spørrer deg, venneren min, eksisterer god norsk boker og norsk musikk? Også, jeg KAN finne norsk mennesker som skriver på engelsk, men ikke på norsk. Jeg trenger hjelp! :P

Engelig (og til norsk manneren), hvor kjøper du norsk boker fra interneten?

Tusen takk for hjelpen!

(P.S. - Norsken min er ikke bra, men jeg vil riktig snakke, så du kan korrigere meg)
Native: English
Actively studying: Русский язык

IoannesNO

Re: projetdefleur - Norsk (Bokmål)

Postby IoannesNO » 2005-06-15, 9:55

projetdefleur wrote:Hei da! Jeg heter Ian, jeg kommer fra USA, og jeg er 19 års gammel. Jeg vil å lese norsk boker, og jeg vil å høre norsk musikk; men jeg kan ikke finne boker eller musikk, fordi norsk mennesker skriver ikke på norsk! :)

Så, jeg spørrer deg, venneren min, eksisterer god norsk boker og norsk musikk? Også, jeg KAN finne norsk mennesker som skriver på engelsk, men ikke på norsk. Jeg trenger hjelp! :P

Engelig (og til norsk manneren), hvor kjøper du norsk boker fra interneten?

Tusen takk for hjelpen!

(P.S. - Norsken min er ikke bra, men jeg vil riktig snakke, så du kan korrigere meg)



Hei, projetdefleur!
Jeg tillater meg selv å korrigere deg, utelukkende fordi du ønsker det.

"Hei da! Jeg heter Ian. Jeg kommer fra USA, og er 19 år gammel. Jeg vil lese norske bøker, og jeg vil høre på norsk musikk; men jeg finner verken norske bøker og norsk musikk, ettersom nordmenn ikke skriver på norsk.

Så jeg spør dere, mine venner, fins de gode, norske bøker og god, norsk musikk? Jeg finner også nordmenn som skriver på engelsk, men ikke på norsk! Jeg trenger hhelp.

Hvor kjøper du/dere norske bøker fra Internett?

Tusen takk for hjelpen!"

Klart det finnes!

Du finner norske bøker her: www.bokkilden.no / www.norli.no

Norsk musikk her: www.cdon.com

User avatar
Rounin
Posts:761
Joined:2004-01-13, 12:31
Gender:female

Re: projetdefleur - Norsk (Bokmål)

Postby Rounin » 2005-06-16, 1:30

IoannesNO wrote:hhelp

hjelp ;)

Guest

Postby Guest » 2005-06-19, 16:56

Fnis. Ja, selvfølgelig skal det være "hjelp".
*krype til korset*


Return to “Norwegian (Norsk)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests